Better Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Better Place, voor homo's, lesbiennes, biseksuele, aseksuelen, transseksuelen.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

Better Place, voor homo's, lesbiennes, biseksuele, aseksuelen, transseksuelen.  Empty
BerichtOnderwerp: Better Place, voor homo's, lesbiennes, biseksuele, aseksuelen, transseksuelen.    Better Place, voor homo's, lesbiennes, biseksuele, aseksuelen, transseksuelen.  Icon_minitimezo 15 aug 2010 - 23:04

Wij van het Better Place team wensen u van harte welkom op het forum.

Een klein beetje historie:
Ik ben Kevin, de administrator van de website, forum en alle andere Better Place zaken. Begin 2010, kwam ik met het idee dat het genoeg moest zijn met alle discriminatie en geweld tegen holebi. Ik wist echter niet hoe dit te stoppen. Het heeft een tijd geduurd totdat ik de eerste stap heb gezet. Tot op een gewone dag zij dat het wel genoeg was zo, een geweldsdelict of nieuws met slechte reacties, ik weet het niet meer, maar iets zij dat het genoeg was en ben ik een website gaan maken. Een gratis website op internet aangemaakt en gewoon wat met iemand gaan schrijven ervoor. Het stelde niet veel voor, viel langzaam stil. Tot een dag weer kwam dat ik weer zin kreeg en ben gewoon aan het forum gaan werken. Helemaal qua plaatjes afgemaakt etc. En kijk nu eens hoe het is. Aardig gelukt al zeg ik het zelf. Deze tekst is als een van de laatste dingen die nog moest gebeuren voordat het online kon.

Het grote plan:
Voor homo’s, lesbiennes, biseksuele, aseksuelen, transseksuelen:
Op Better Place kun je voor al je informatie terecht. Homohuwelijk of je coming out. Hoe zit het als je later kinderen wil. Tips en levensverhalen vind je ook. Het laatste Holebi nieuws en actie’s voor bijvoorbeeld school. Alles om de wereld beter te maken voor Holebi, alles wat je altijd al had willen weten, en meer.

Voor Heteroseksuelen en andere belangstellenden:
Better Place is ook speciaal voor heteroseksuelen en andere belangstellenden die bijvoorbeeld ouder zijn van een holebi kind. Informatie voor u vind u op de pagina’s en in het forumboard voor ouders. Als gelovige kunt u terecht om meer te leren over het geloof en homoseksualiteit onder het kopje speciaal voor dat onderwerp. U kunt maar liefst kiezen uit vele onderwerpen waar u meer over wilt weten. Bijvoorbeeld omdat u gewoon meer wilt weten en geïnteresseerd bent. U ouder bent of een bekende, holebi is. U wilt meer informatie na het zien van de posters, dat kan. Voor iedereen is hier een plekje, iedereen is gelijk.

Actieplannen:
Naast informatiebron zijn wij van Better Place meer dan dat. Actie’s zijn een deel van ons. We willen Nederland en belgie een fijnere plaats maken om in te leven.
Dat betekent; weg met geweld, discriminatie, pesten op school, problemen met geloof.
We willen er voor zorgen dat coming out makkelijker gaat, Holebi zijn niets uitmaakt, je geen problemen hoeft te verwachten. En als je ze tegen komt weet hoe je er mee om moet gaan. Zodat niemand nog problemen heeft met holebi, of holebi zijn. Natuurlijk geld alle holebi verwoorden ook voor Aseksuelen en Transseksuelen.
Door middel van actie’s hopen we dit te volbrengen. Schoolactie’s of andere landelijke actie’s via media en meer. Iedereen informatie meegeven door middel van posters e.d. En ze naar de website lokken nog veel meer informatie tot zich te nemen, te leren wat holebi zijn echt is en iedereen laten begrijpen wat het is. Dat het gewoon normaal is, en niet een of andere enge ziekte waar het soms mee afgedaan wordt.

Extra info:
Better Place is opgezet een betere wereld te maken voor holebi. Alle informatie op de website is volledig en waar. Wij zullen op de website geen onzin posten. Maar op het forum kunnen wij niet alle informatie een echtheid’s stempel kunnen geven. Maar we zullen onzin berichten verwijderen.
Deze website is opgezet in goed belang van homo’s, lesbiennes en biseksuele, actie tegen discriminatie. Niet om aandacht te trekken. Enige aandacht die we willen is de aandacht dat wij er ook zijn, en dat we niet slecht zijn.
Wij van Better Place zijn verantwoordelijk voor de website en forum etc. Niet de gehele homo, lesbisch of biseksuele gemeenschap. Dat betekent dat als je deze website aandacht trekkerei vind, je dit niet bij andere holebi-ers moet leggen dan bij het Better Place team.
(wat niet de bedoeling is. Wij van Better Place zorgen voor een betere wereld. Wat helaas nodig is. Aandacht daarvoor is natuurlijk altijd nodig. Omdat het werkelijk een groot probleem is. Wij zijn er dan ook niet om aandacht te trekken, maar voor die betere wereld te zorgen met aandacht daarvoor.)
Contact opnemen met betrekking tot klachten etc kan bij The Frozen Donkey, administrator website, forum en andere communicatiemogelijkgeden.

Wij hopen dat wij grote successen kunnen behalen. Ik hoop dat iedereen daaraan mee wilt werken. Een betere wereld voor iedereen, hetero, homo, bi of lesbisch. Iedereen is gelijk!

Bij homo's lesbiennes en biseksuelen, lees daarbij ook Aseksuelen en Transseksuelen en eventuele andere geaardheiden en seksualiteiten afwijkend van heteroseksueel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
 
Better Place, voor homo's, lesbiennes, biseksuele, aseksuelen, transseksuelen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [hyves] Better Place Hyve
» [poll] Zou jij posters van better place op school/anders ophangen?
» [Meet the team] Better Place Team

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Better Place :: Over Better Place :: Over Better Place-
Ga naar: