Better Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [coming out] nu gepest op school.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Suze♥
nieuw lid
nieuw lid
Suze♥


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 14-09-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens op de grens van friesland en overijsel

[coming out] nu gepest op school. Empty
BerichtOnderwerp: [coming out] nu gepest op school.   [coming out] nu gepest op school. Icon_minitimedi 14 sep 2010 - 19:06

ik ben er nu ongever halfjaar achter dat ik op mannen en vrouwen val.
ik heb nu dan al een halfjaar een vriend maar tog kijk ik heel erg uit naar een meisje.
ik wou het hem verellen en dat heb ik op de volgende manier gedaan:

Hij kwam bij mij, omdat we die avond naar een tentfeest zouden gaan. We lagen gewoon wat te kloten op mijn bed en ineens zei ik: "wat zou jij ervan vinden als ik op jongens en meisjes viel". hij schrok er wel van en dacht eerst dat ik het niet meende, maar later zei ik dat het serieus was en toen had hij wel respect voor mij dat ik t vertelde. al hadden we al sinds ik het wist. hij blijft mij gewoon net zo zien als voordat hij het wist en mocht ik een meisje leuker vind dan hem kan hij er mee leven

ik heb het ook een goede vriendin en mijn beste vriend verteld. mn vriendin omdat ze zelf lesbisch is en mn beste vriend omdat het eruit kwam voor ik het wist

gister heeft een vriend van de jongen die het wist het gelezen in de gespreksgeschiedenis. Die heeft het door de hele school gelult. nu ben ik het lesbische meisje die uit de kast is gekomen, maar ik ben niet eens lesbisch. maar biseksueel. ook roepen mensen dingen naar me zoals: he wil je tieten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[coming out] nu gepest op school. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [coming out] nu gepest op school.   [coming out] nu gepest op school. Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 17:03

...Rot voor je Sad
Je kan er nu niet meer zo veel aan doen... wat gebeurd is kan je niet meer terugdraaien...

tja, ik zou niet weten wat ik zo'n situatie zou moeten doen.
Daarom schuif ik mijn coming-out nogal voor me uit, zo dat dat in ieder geval niet gebeurd...

Ik vind het heel triest voor je en wat een zielige mensen zeg hebben ze niks beter te doen dan jou te pesten...

veel suc6 ermee Smile

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
The Frozen Donkey
Admin
Admin
The Frozen Donkey


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 18-04-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Nederland

[coming out] nu gepest op school. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [coming out] nu gepest op school.   [coming out] nu gepest op school. Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 17:13

Ik heb de post dus even losgekoppeld van het "[uit de kast komen] Hoe was jou coming out? Of hoe denk je je coming out te gaan doen. " topic. Omdat ik wel vond dat het een eigen topic verdiende voor eventuele tips en ideeén bij dit probleem met pesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://betterplace.actieforum.com
desiree
Bij de inboedel
Bij de inboedel
desiree


Aantal berichten : 631
Registratiedatum : 09-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Almere

[coming out] nu gepest op school. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [coming out] nu gepest op school.   [coming out] nu gepest op school. Icon_minitimedo 16 sep 2010 - 17:43

Ja goed Smile
maar ik zou zeggen trek je er niks van aan maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
ShebaaX
nieuw lid
nieuw lid
ShebaaX


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 12-10-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Amersfoort

[coming out] nu gepest op school. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [coming out] nu gepest op school.   [coming out] nu gepest op school. Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 12:04

Vind het echt niet leuk voor je=(
Die mensen zijn gewoon vet kinderachtig bezig en willen aandacht...
Gewoon geen aandacht aan schenken. Ze stoppen vanzelf wel.
Veel sterkte ermee!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ford
Lid
Lid
Ford


Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 23-08-10
Leeftijd : 28

[coming out] nu gepest op school. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [coming out] nu gepest op school.   [coming out] nu gepest op school. Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 19:44

Ik weet echt niet wat je moet doen. Heb zelf ook iemand gepest maar niet omdat ze bi is.
Echt rottig voor je!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[coming out] nu gepest op school. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [coming out] nu gepest op school.   [coming out] nu gepest op school. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[coming out] nu gepest op school.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [uit de kast komen] Hoe was jou coming out? Of hoe denk je je coming out te gaan doen.
» [coming out tips] Wat vind jij nu goede tips voor een Coming Out?
» [homofobie op school] Hoe homovriendelijk is jou school?
» [Handleiding] Coming out
» [Coming out] Brief aan vader

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Better Place :: Homo's, Lesbienne's, Biseksuelen en Transseksuelen :: Coming Out-
Ga naar: